Przy szerokiej gamie różnych rozwiązań CRM dostępnych na rynku, może być trudno dokładnie określić, które z nich jest odpowiednie dla Twojej firmy. Czy powinieneś wybrać ten główny nurt, który jest najbardziej znany? A może wybrać mniejszą…
Jak chatboty AI wpływają na obsługę klienta?
W dzisiejszym krajobrazie biznesowym obsługa klienta jest kluczowym wyróżnikiem dla firm, które chcą pozostać istotne i konkurencyjne. Tradycyjne metody obsługi klienta nie są już wystarczające, aby sprostać rosnącym i dynamicznym wymaganiom konsumentów. Z pomocą przychodzi generatywna…
5 najważniejszych funkcji ułatwiających korzystanie z SugarCRM
Spis treści Jak SugarCRM pomaga przedstawicielom handlowym odnosić sukcesy? 1. Automatyzacja powtarzalnych zadań sprzedażowych 2. Wszystkie dane w jednym miejscu 3. Inteligentniejsze planowanie sprzedaży 4. Płynna integracja poczty e-mail i kalendarza 5.…
Jak aplikacja mobilna SugarCRM ułatwia sprzedaż
Jeśli zajmujesz się sprzedażą w terenie, twoim biurem jest samochód, kawiarnia lub lobby klienta. A telefon? To twoje centrum dowodzenia. Aplikacja mobilna SugarCRM została stworzona z myślą o przedstawicielach takich jak Ty – zawsze w ruchu, zawsze żonglujących…
Prognozowanie popytu w produkcji: Od danych do przyszłości
Branża produkcyjna może obejmować jedne z najbardziej złożonych procesów w wielu obszarach, od zarządzania surowcami, przez łańcuch dostaw, po zasoby i technologię. Wszystkie te obszary wymagają precyzyjnej równowagi, która pomaga producentom zapewnić lepszą odporność w obliczu nieoczekiwanych warunków rynkowych…
Kwalifikowane vs. niekwalifikowane leady
Lead kwalifikujący się do sprzedaży to potencjalny klient pozyskany przez dział marketingu i zweryfikowany przez zespół sprzedaży. Po początkowym kontakcie potencjalnego klienta z działem marketingu, działu sprzedaży kontynuuje interakcję, badając jego zainteresowanie i zdolność do zakupu. Jeśli dział sprzedaży…
Ukryte koszty bezczynności: Dlaczego nie możesz sobie pozwolić na czekanie z CRM?
W świecie biznesu możliwości często mają swoją datę ważności. Łatwo jest dać się wciągnąć w obietnicę potencjalnych zysków, koncentrując się głównie na zwrocie z inwestycji (ROI), jaki może przynieść nowy projekt lub inicjatywa. Jednak…
4 sposoby, w jakie oprogramowanie CRM pomaga producentom zwiększyć odporność operacyjną
Branża produkcyjna bardzo ucierpiała w wyniku pandemii COVID-19 i do dziś stara się znaleźć nowatorskie metody zwiększania wydajności i zabezpieczenia się w obliczu wyzwań rynkowych, takich jak kwestie globalnego łańcucha dostaw, słabe punkty operacyjne i inne.…
Jak przygotować firmę do samoobsługi?
Sprawa wygląda tak: klienci są dziś zalewani reklamami, sugestiami, e-mailami i innymi materiałami promocyjnymi, jakby nie było jutra na podjęcie decyzji o zakupie. I nie mówimy, że nie jest to ważne dla zapewnienia dobrze przygotowanej bazy odbiorców. Oczywiście, że jest. Ale równie…
Zmiana CRM? Skąd wiedzieć kiedy odejść
Potrzeby firmy i oprogramowania szybko ewoluują. Sensowne byłoby, aby firmy wprowadzały zmiany tak szybko jak to konieczne, ale zmiana nigdy nie przychodzi łatwo. Według najnowszych danych, tylko 34% inicjatyw zmian kończy się sukcesem. To samo źródło twierdzi,…
5 sposobów na inteligentniejszą pracę zespołu sprzedaży B2B z SugarCRM
W branżach takich jak produkcja, sprzedaż hurtowa i dystrybucja, długoterminowe relacje z klientami są najważniejsze. Technologia nie zastąpi ludzkiego podejścia, ale może pomóc zespołowi sprzedaży B2B uzyskać przewagę nad konkurencją. SugarCRM ułatwia sprzedaż, wykorzystując wbudowaną inteligencję do odkrywania…
SugarCRM vs. Microsoft Dynamics: Jak wybrać najlepsze rozwiązanie dla Twojej firmy?
W tym artykule omówimy kluczowe różnice między SugarCRM vs. Microsoft Dynamics 365. Chociaż obie platformy mają swoje mocne strony, każda z nich jest przeznaczona dla różnych typów organizacji. Chociaż Microsoft Dynamics ma podobne…